Tisztelt Körmendi Lakosok!
2021. március 8-tól (hétfő) változik az ügyfélfogadás módja a Körmendi Közös Önkormányzati Hivatalban, valamint a hivatalban található NAV kirendeltségen. Arra kérjük tisztelt ügyfeleinket, hogy lehetőség szerint telefonon, levélben, e-mailben és elektronikusan intézzék ügyeiket!
Kihelyezésre került továbbá egy postaláda a hivatal bejáratánál, ahova az ügyfelek bedobhatják hivatalos megkeresésüket.
Kivételt képez ez alól a halotti anyakönyv kiállítása, hiszen ez csak és kizárólag személyesen intézhető. Minden más esetben lehetőség szerint kerülendő a személyes kontaktus az ügyfelek és a hivatali dolgozók között.
Az új ügyfélfogadási rend március 22-ig marad érvényben.
A Hivatal az alábbi telefonszámokon fogadja az bejelentéseket:
Általános ügyek: 94/592-925,
Műszaki ügyek: 94/592-923
Anyakönyv: 94/592-916
Hagyaték: 94/592-901
Kereskedelem: 94/592-908
Adó: 94/592-914
NAV: 94/592-907
Elektronikusan az alábbi címeken érhető el a Hivatal:
Általános ügyek:
stipkovics.attila@kormend.hu,
titkarsag@kormend.hu
Műszaki ügyek:
varosfejlesztes@kormend.hu
Anyakönyvi ügyek:
korpics.bernadett@kormend.hu
Hagyaték ügyek:
lukacs.melinda@kormend.hu
Kereskedelem:
toth.nora@kormend.hu
Helyi adó:
adocsoport@kormend.hu
NAV: az online ügyintézés ügyfélkapun lehetséges
Megértő közreműködésüket köszönöm!
Dr. Stepics Anita
Jegyző