Hírek, aktuális / Telefonos ügyintézés egyszerűbben

2020-03-29 08:36:47
Telefonos ügyintézés egyszerűbben
 
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) egyszerűsítette az egyedi azonosítószámok igénylését, amire az egyedi adóügyek telefonos intézéséhez van szükség az Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszerben (ÜCC).

Az online nyomtatványkitöltő használatához csupán ügyfélkapu-regisztráció szükséges. A szolgáltatás a https://onya.nav.gov.hu linken érhető el, akár mobil eszközről is, ahol belépéskor az ügyfélkapus azonosító adatok megadása után telefonos ügyintézési kérelmét az Új nyomtatvány/Kérelmek/TEL adatlap kiválasztásával és kitöltésével indíthatja el.
Kérelme alapján a NAV a következő napon megküldi Önnek ügyfélkapujára a telefonos ügyintézési azonosításhoz szükséges PIN-kódot.

Kérjük, hogy az Ön és munkatársaink biztonsága érdekében a személyes megjelenés helyett a telefonos ügyintézési szolgáltatást vegye igénybe.

Felelős döntését, megértő közreműködését köszönjük!
 

Eseménynaptár

Hírek, aktuális

2020-05-28 19:08

Pályázati felhívás

Ingatlan értékesítéseTovább

2020-05-28 08:51

Már csak egy hetük maradt a civilszervezeteknek

szja 1 százalékos felajánlásTovább

2020-05-28 08:21

Embercsempészt fogtak el

a Vas megyei rendőrökTovább

2020-05-28 07:10

3816 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma

és elhunyt 4 krónikus betegTovább

2020-05-27 11:21

Tájékoztató

A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségrőlTovább

További hírek

Kövessen minket Facebookon is Felhívások Értesítések

Partnereink